Wednesday, May 29, 2013

sakitnya hati

Dah nak masuk bulan keenam, sekeping pun gambar majlis pertunangan aku masih takde kat tangan aku. kenapa aku post kat facebook? sebab aku nak jawapan. aku whatsapp, dibaca tapi tak dibalas. aku facebook chat,ada yang dijawab dan ada yang tak.

Dah cakap elok elok tapi takde hasil. At one point i cant control my cuteness, i told'em to just gimme back my money. I've paid full. Yes he offered this and that because we are FRIENDS. But... On the day itself, He told us that he have to leave early. Means no outdoor shoot macam yang dijanjikan. At this point, i dont want the album,pictures. I just want my money back and i have lost my respect to you. I was so wrong.

Aku tetap xkn boleh terima yg kau mcmni even kalau kau bg album tu lmbt 3bln atau bg duit aku balik. To me, thats it lah. No more after this. Aku tau client kau semua ada nama. Aku bkn artis,bkn org berada.tp aku bayar! Sampai hati kau. Aku bertunang sekali seumur hidup. Kalau aku bertunang setahun sekali, aku memang tak kisah. Itu hari sejarah untuk aku. Itu hari AKU.

Enam bulan. aku bertunang 1hb december 2012. insyallah aku nikah bulan 10. aku masih tak nampak bayang gambar tunang aku baik dalam album atau pun raw file yang dijanjikan. cuma yang ada di facebook. hati aku ni marah campur sedih campur serik campur benci. 2 orang photographer offer untuk shoot masa majlis tunang tu tapi aku tolak sebab kau baru lepas kahwin so aku assume mungkin duit dah banyak keluar and mungkin aku fikir "oh dia baru kahwin, tak salah kot kalau aku panggil dia shoot.. adala sikit duit belanja.." ternyata aku silap.

aku memang dah takde hati dengan gambar2 hasil shoot masa majlis aku tu. aku taktau dah print ke belum. tapi, 3 kali aku dah forward no account aku thru facebook and whatsapp. dah masuk minggu ke dua drpd last msg yg kau reply aku kau cakap kau akan hantar kat tunang aku and kau mintak maaf and kau mengaku silap kau. and kau jugak cakap yang kau akan hantar dalam minggu tu jugak. I'VE WAITED FOR TWO MOTHERFKING WEEKS! aku betul-betul kecik hati dengan tindakan kau. kalau aku ada anak nanti, anak aku tanya macam mana majlis bertunang aku, aku akan jawab "my photographer lied to me.. and luckily i have sisters,brother,cousins and friends who have instagram.. so they took our picture."








No comments: